• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини гімназії
  • Інноваційна модель партнерського навчання як гарант успіху. Про результати експериментального навчання за фінською моделлю

Інноваційна модель партнерського навчання як гарант успіху. Про результати експериментального навчання за фінською моделлю

2017-03-27

/Files/photogallery/785/nPu8ZDxoZAE.jpg Урок природознавства з використанням сучасних інформаційних технологій проводить учениця 8 класу Рибна Марина

/Files/photogallery/785/Bv_Aj6iaKQY.jpg Як відомо, вміти передавати свої знання - так само важливо, як і отримувати їх. Тому завданням школи в нових обставинах є розширення можливостей отримання знань через призму умінь їх передавати. Саме така модель вже багато років поспіль успішно діє у Фінляндії, і приносить свої результати.

В рамках інноваційного експериментального проекту партнерського навчання за ініціативою вчителя географії та біології Витачівської школи Хіміченка К.С. із попереднім ужгодженням з адміністрацією школи було проведено "фінської школи" та інтегрованість вивчення природознавства у 5 класі та географії у 8 класі.

Суть/Files/photogallery/785/8Y5877FU_7s.jpg експериментального навчання полягала в тому, аби учні старших класів (на сам перед 8-го) могли дати знання учням 5 класів з однієї і тієї ж теми. На період експерименту учні 8 класу саме вивчали тему "Грунт" з географії, в той час як учні 5 класу вивчали таку ж тему з природознавства. Певна річ, що п'ятикласники отримували ті знання, які відповідали їхнім віковим вимогам та особливостям. Перед експериментом учням 8 класу було дано чітке завдання, підготувати п'ятикласників до тематичного оцінювання з теми "Грунт" на належному рівні, з використанням сучасних інформаційних технологій. Результат молодшого учня буде автоматично зарахований результатом старшого учня. Після кількох експериментальних уроків було проведено діагностичне тестування, яке показало досить цікаві результати. Зазвичай п'ятикласники під час тестування отримували середній біл близько 7,8 бали, однак після уроку, який їм проводили наставники з 8 класу, середній бал під час діагностичного тестування складав 9,75 бали. Цікавою особливістю експерименту "фінської школи" було те, що сильніші учні з 8 класу отримували собі в команду слабших учнів з 5 класу, і навпаки, слабші учні з 8 класу готували сильніших учнів з 5 класу. Результат даного експерименту показав, що при такій формі партнерського навчання успішність учнів досить легко можна підвищити на 25-30%, що власне й було доведено на практиці. Однак головною особливістю все ж було те, що такі уроки проходили в ігровій формі і мали досить хорошу психологічну атмосферу.

Кiлькiсть переглядiв: 169

Коментарi